Furiously tired

Just nu är jag hemskt trött! Vet inte varför jag egentligen tvingar mig själv att vara vaken. Jag och R har dock haft diskussioner om hur vi ska ta oss till Skavsta. Kan vara därför jag är vaken.. annars använder jag enbart det som en ursäkt.

Dåligt med uppdatering från min sida i alla fall. Lördagen i Stockholm var sådär. Jag hittade klänningen från H&M som jag letade efter. Dock hittade jag den sen i en annan färg som då inte fanns i min storlek i någon av butikerna jag gick till. Det dumma tåget gick inte när jag ville. Gick då när jag var färdig hos nageltanten, sen ett två timmar senare. Strosandet på stan var ofrivilligt. Blev sådär nöjd med naglarna. Folk var extremt långsamma och stod i vägen på stan. Visst man ska inte stressa, men det var olidligt. Jag var inte på det bästa humöret heller. Hade gått hem 19 i från jobbet kvällen innan pga extrem smärta i magen.
Men när jag sen kom till Västerås hittade jag den trevliga klänningen i min storlek, därav ett litet byte =)
Knappt ätit något i helgen, mest fil och yoghurt. Först i går kväll efter jobbet fick jag i mig lite makaroner och köttbullar. Annars har jag knappt kunnat titta på mat utan att få magknip och en känsla av illamående.
I lördags när vi åkte till Eskilstuna, innan de skulle släppa av mig hemma, höll vi på att köra på två rådjur. Måttligt trevligt!

Aja, den här dagen har varit stressig och inte gått förbi lika snabbt som gårdagen. Varit stressigt som attan. Hetsat som en tok på vagnen vid vissa tillfällen. Vill inte ens veta hur uppjagad jag sett ut vid somliga tillfällen. Den här hetsen kan förklara min trötthet. Helt slut i kroppen!
Glömde förstås ta ut pengar till massagen, ska göra ett uttag hos bank-mamma tills vidare. Måste betala kontant i morrn när jag har tid för massage. Ska bli så skönt! =)

Måste hämta upp resväskan också. Får nog göra det imorgon. Alldeles för trött och lat för den ansträngningen vid detta tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback