I am here

Nu sitter tangenterna lite annorlunda, men det här ska väl ga bra ända. Finns inga amed ringar pa. Men ä finns tydligen. Jag blir alldeles förvirrad.
Det gick bra att aka hit i gar. Var lite jobbigt i början, men sedan blev vi bada ganska vana med Autobahn. I början var bada ganska osakra, men sen gick det pa en räls. Tror dock att GPS:en lurade oss, snurrade in oss i en liten by. Vet inte riktigt, men vi kom fram till slut. Bilen drar inte heller mycket, fick en golf tdi. Helt okay.
Trivs har, har enormt god frukost. Moffade i mig nagon god bulle i morse. MUMS!

Sitter och vantar pa en person, sen ska vi till Adidas och handla lite. De har nagon stor affär här. Ska bli trevligt att se lite mer. I gar akte i runt lite, R visade mig deras gamla hus. Var jattestor och fint =)
Far se om det blir nagra bilder publicerade nar vi ar har. Men vi ska forsoka fota lite mer i dag, bada var ganska trotta i gar. Mest jag da. Blev en langkorare. Gick upp 01:25 och jag kom i säng vid halv elva - elva. Mia = trött, mycket trött!

Nej, nu ska jag ta och resa mig. Kanske uppdaterar senare om jag far lana A's dator. See you! =)

Ps, Emily, jag är hemma när du kommer =) Saknar dig och ser fram emot att du kommer hem och hälsar pa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback