Ich bin ein Osterhase

Haha, Robban heter "Mia, du bist mein Osterhase" på MSN. Haha! Det kommer från att jag kladdade i hans kalender. På någon av dagarna under påskhelgen har jag skrivit: "Mia ist dein Osterhase". Hade nästan glömt bort det ändå tills jag såg hans namn på MSN. Ytterst fyndigt R! =P Sno mina påhitt... ;)

Smakade nyss av rulltårtan som mamma har bakat. Väldigt gott, skulle dock få ha varit aningen längre i ugnen. Var lite för mjuk nu, men smaken var bra ändå.

Har gått väldigt långsamt på jobbet i dag. Var dessutom så trött att jag höll på att somna till under pausgymnastiken. På eftermiddagen vaknade jag till lite och var inte fullt så sömnig.
Tog hem galgar också, två kassar. Mamma har under en tid anmärkt att vi har dåligt med galgar hemma. Here you go, have fun ;)

Blev ingen träning i dag, tänkte jag skulle vila. Ska dessutom försöka gå ner på stan och köpa någon olja som förhoppningsvis kan motverka det illvilliga gnisslandet. Jag kan erkänna att det inte blev av med träning just därför att jag och Robban pratade i telefon i 1½ timme. Talade om skolor och utbildningar och dylikt. Allt som kan tänkas ha att göra med studier. Bollade ideér och liknande, problem och eventuella lösningar.
Nej, nu ska jag fortsätta med min bok, inte så mycket kvar nu =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback