Pre-.....

Så skönt med semester! ÄNTLIGEN! Ingen väckarklocka i morse, ändå vaknar jag 07:30. Typiskt. Men kände mig ändå utvilad, inga problem egentligen.

Usch, gårdagen ville inte ta slut. Så långsamt det gick. Däremot var det en halvtimme som var bra, det var då jag fick massage. Tydligen har jag en låsning mellan skulderbladen, som i sin tur skapar en obalans i nedre delen av ryggen. För att toppa det här är jag riktigt stel i nacken. Trevligt värre. Kan förklara varför jag haft sådan huvudvärk på sistone.

FIck dessutom svar i går fråm parkeringsavdelningen. Tydligen måste vi betala ändå. De menar att mamma stått i en förbjuden zon. Är en förhyrd parkering, hyrd av min mormor, en förbjuden zon? Jag blir förbannad. När klockan blivit 10:00 ska ringa dit. Vet dock att de kommer snällt och fint förklara för mig att jag antingen mpste sända in ett skriftligt brev via post eller mail. Det skulle vara lättare att kommunicera direkt med en person som kan förklara. Man känner sig lite maktlös. Mailet jag fick tillbaka var väldigt opersonligt och innehöll bara fakta om att man enbart får stå för av- och pålastning där. Att det inte fanns någon P-skylt där min mamma stod. Man är inte så dum att man ställer sig vid sidan om när man har en hyrd parkeringsplats precis framför näsan. Jag blir så arg. Hon ska inte behöva betala 600kr för att hon står på en privat parkering som tillhör min mormor. Som hon varje månad betalar för.. GRRRR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback