Åh!

Hemnet fungerar inte riktigt som det ska. Tänkte lägga in länken till en lägenhet som kom ut på nätet i dag. Vi har tänkt och gå på visningen nästa måndag. Väldigt intressant lägenhet.. indeed.
Alla sidor vill krångla för mig i dag, inklusive blogg.se. Men i och med att jag kan skriva nu verkar det som om jag löste ett problem i alla fall =)

Har haft långa diskussioner med Robban i dag, om både det ena och det andra. Nu har han åkt i väg till jobbet. Jag ska väl ta och borsta tänderna, sen blir det ett godnattsamtal.
Pratade även en lång stund med Jenny i telefonen. Var ett tag sen vi pratade, har saknat våra pratstunder. Om det går, ska jag ringa henne när jag sitter på cykeln på vägen hem från jobbet. Oftast brukar det vara problem med att det blåser sådant. We'll see tomorrow. Om jag ens tar cykeln på morgonen. En tur ut till H&M i regn är inte att rekommendera. Särskilt inte runt halv sex. Börjar för övrigt klockan sex i morgon, därav att det blir sängen bums. Ja, efter nattinatti samtalet till baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback