Alive - barely

Tisdag:

Natten till i dag var jobbig, riktigt jobbig. Låg vaken ett bra tag, hade så svårt att andas. Kändes som om jag andades genom sugrör. Kändes väldigt trång i luftvägarna. Jag ringde Robban, som var vaken vid 2-3-tiden. Minns inte vad klockan var. Lyckades till slut få ytterligare någon timmes sömn. Hade behövt fler med tanke på hur jag mådde i morse. Alldeles vimmelkantig, men jag lyckades få i väg mig själv till jobbet. Tog dock bussen, vågade mig inte på att cykla till jobbet med tanke på mitt andningstillstånd.
Gick bra att jobba i dag ändå, var listansvarig. Plockade någon enstaka lista, annars har jag mest hållt på med listorna och letat kartonger som vi behövt. Bra dag, dock gick det inte lika fort som i går.
Gårdagen försvann i en handvändning, vips! Inga klagomål, jag hoppas på att de resterande arbetsdagarna kan gå undan lika kvickt. Vill ha fredagkväll, mys eller dylikt med Bobban. Fast jag jobbar på söndag, men jag åker ändå hem på lördagkväll då grabbarna jobbar natten till söndag. Ganska passande ändå=)

Onsdag: Hann inte skriva klart i går....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback