Dålig

Jag är verkligen dålig på det där med uppdateringar. Fy skäms på mig. Jag har varit dålig på det av samma anledning som det brukar vara. Robban.
Det har ju varit Valborg och första maj. Men nu däremot, då är han på fotbollsträning. Tänkte jag skulle passa på nu =)

Valborg var sådär, vi gick ut till Pluto men det var ingen höjdare. Men men, vi tog oss i kragen och gjorde något i alla fall. På torsdagen vid lunch, gick jag, Robban och hans mamma på en lägenhetsvisning. Lägenheten är nog såld nu med tanke på att den är bortplockad från nätet. Var en väldigt fin lägenhet, men lite för kompakt som vi beskrev den. I morgon ska vi gå och kika på
den här lägenheten. Vi har lite fler visningar planerade i veckan, men de kan jag visa sen.

I går kväll gjorde vi inte alls mycket. Jag blev fördröjd med en timme i går, för Robban kunde inte komma och hämta mig. Då fick jag vänta på B på jobbet som slutade 17:00. Väl här i Västerås stack jag och R och köpte varsin Spicy Hot rätt. Mums! Vi har insett att det är vår grej, vi är oftast sugna på lite Spicy ;)
När  hans fotbollsträning är slut blir det väl en sväng ner på stan. Varsin latté och bara strosa runt. Eventuellt ett besök på en resebyrå. Börjar bli dags att ta tag i det där nu. Jag vill ha varmt. Mycket varmt!
När jag ändå är inne på vädret måste jag säga att det är kallt ute. Vad glad jag är över att jag inte tog med mig min tunnare vårjacka. Det hade varit alldeles för kyligt. Har den vanliga vårjackan nu, den är lite tjockare. Skönt! Annars hade det varit en riktigt frusen Mia!
Nehe, om man nu skulle resa sig från datorn och göra sig i ordning. Ha en underbar lördag! =)

Kommentarer
Postat av: Nennie

Nu blir jag konfundersam.. Skulle inte du flytta in hos Robbans föräldrar? :S

Postat av: Anonym

Det var en mycket fin lägenhet som ni ska titta på! Ta den ;)

2008-05-04 @ 18:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback