Forgot

Blev inte av att uppdatera i går. Satt vid TeamSpeak, jag vet inte riktigt hur länge, men väldigt länge. Pratade med Robban och såg Eurovision del två på datorn.
Tycker att
Island helt klart var bäst i denna semi-final. Grymt bra!
Lettland gjorde mig sugen på ett glas Captain Morgan och cola. Mums ;)

Dagen på jobbet gick undan ganska kvickt. Var listansvarig och höll på med lite annat också. Sprang runt på vår avdelning och försökte fylla på kartonger. Lite ont i vänstra skulderbladet nu, skärpning på mig när det gäller att kasta upp kartonger till den högsta nivån. Jag tror väl att jag klarar av mer än vad jag gör. Men jag ska vara så förbannat envis! Hade ett möte också, för vi hann inte klart i onsdags.

I dag börjar jag 14.00, sov lite längre =) Skönt! Gick upp vid tio-tiden, godkänt med tanke på att jag la mig runt halv två. Har ätit min obligatoriska havregrynsgröt med äpplemos också. Mumsfilibaba!

I går firade jag, mamma och mormor Mors-dag. Mamma jobbade på söndags, vi tänkte passa på när alla har tid. Blev smörgåstårta och rabarberpaj. Riktigt underbart gott! Mamma är grym! Blev två glas med Bacardi och cola också, inte illa. "Välkomstdrink" ;) Massa prat och skratt, blev ett par timmar där. Tänk vad kul man kan ha med familjen i bland=)

Nu måste jag nog ta och fixa mig lite, vill slippa stressen för att jag sitter här för länge. Har ännu inte bestämt om jag ska cykla hela vägen till H&M eller om jag ska ta bussen från stan. Ska ta mig en funderare, kan vara lite kallt vid tio-tiden i kväll när jag slutar. Ska möta min älskling vid tågstationen efter jag slutat också. Längtar redan! =)

Två bilder från gårdagen =)

Suverän smörgåstårta och välkomstdrinken ;)




Kommentarer
Postat av: Linda ndail

e det nå bra låtar med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback