More English

Förra veckan i torsdag var det utländska besökare på H&M och jag var med och visade tre stycken hur vi gör när vi plockar kläder och skickar ut till butik. Det var tre kvinnor från Hong Kong som gick med mig. De var hur trevliga som helst. Engelskan var lite smårostig de första minuterna, sen föll det på plats. Kändes väldigt naturligt, även om engelskan inte är lika bra som den var i skolan när man talade engelska varje dag. Men i dag har jag utökat en aning. Robban fick mig att ladda ner Teamspeak - jag, Robban och Alex har suttit och snackat i många timmar. Alldeles för många timmar egentligen. Alex är Robbans kompis nere i Tyskland. Det var han vi bodde hos när vi var på semester i mars. Bra träning! =)

I dag blev det inte många timmar på jobbet. Skulle egentligen jobba 7-14, men gick redan 12:45 då jag skulle till läkaren 14:15. Bussen går 12:55 nämligen. Blev lite dötid hemma innan jag cyklade till vårdcentralen. Men det är hursomhelst inte något större fel på mig. Ingen fara alltså, ta det lugnt ett litet tag. Sen kan jag börja träna i vanlig ordning igen =)

Sitter här med lite ljus tända, var ganska kallt i rummet tidigare. Dels en värmande effekt, men dels en mysfaktor =)
Jag börjar starkt fundera på att sova snart. Väldigt trött! We'll see...

Kommentarer
Postat av: BOBBAN :D:D

LOVE U BABY !!! :D URE THE ONLY ONE FOR ME!!! blir kul att se dig på fredag...miss u puss puss

2008-05-15 @ 00:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback