Nästan slut

Jaha, då var arbetsveckan nästan slut igen. I bland tycker jag att tiden går så långsamt och andra gånger flyger bara tiden i väg. Men i slutändan går dagarna förbi, tyckte att det nyss var söndag och jag bävade inför min sex dagars vecka. Nu har jag arbetat fem av de sex dagarna och jag står fortfarande på benen. Morgondagen kvar, jobbar 14-22.. igen. *suck* Egentligen ganska dåligt, men tanke på att det blir så omständigt om jag ska till Robert. Får se om herrn hämtar mig i morgon eller inte. Sista tåget går 21:52. Annar shade jag inte haft något emot att ta tåget tilll Västerås. Men men. We'll see. Blir att sola i helgen i alla fall. Börjar få smått med ångest över att jag är blek. Vanligtvis brukar jag vara "chokladbrun" (som mamma beskrev mig) vid den här tidpunkten på året. Men nu har jag inte solat solarium en enda gång i år. Måste väl ta tag i färgen nu. Satt dock ute på balkongen i drygt en och en halv timme när jag kom hem från jobbet. Ganska skönt =)

Inga nya lägenheter som är utav intresse har kommit in på Hemnet. Fortfarande
Blomstergatan som känns som det bästa. Får se vad det blir av det hela.

Har tränat både i går och i dag. Känner mig mycket piggare av att träna. Bara för att jag skrev det där, gäspade jag precis. Men att jag är sömnig har nog något att göra med att jag jobbat för mycket och sovit för lite. Nog för mitt eget bästa att det inte är någon övertid på söndag. Den giriga sidan hade nog skrivit upp sig, medan den svaga och stackars lilla Mia inte orkar jobba. Känns alltid bättre när det inte finns en valmöjlighet. Då slipper jag ha dåligt samvete för att jag inte jobbar extra.

Jag och Robban ska slå i hop våra friskvårdsbidrag från jobbet och åka och köpa en crosstrainer till mig. Jag börjar störa mig på ljudet. Ja, okay, det funkar med gnisslet, men jag vill ha en ny. Då skulle jag kunna träna innan jag gör mig i ordning till jobbet på morgnarna. Inte behöva oroa mig över att jag stör någon. Får se vad vi hittar i helgen. Nej, nu ska jag surfa runt lite på nätet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback