Nummer två

Nummer två är min favorit. Helt klart. Bilderna ger inte lägenheten rättvisa helt enkelt. Luckorna var inte alls lika gräsliga, inte för att de var enormt snygga, men ändå. Väldigt mysig lägenhet, tror den skulle passa mig och baby alldeles utmärkt! Hans mamma ska dit och kika på den i morgon. Vi var bara på tre stycken, varav den första gick vi lite fel. Då fick vi huka och krafsa oss fram genom buskar och dylikt. Lite drygt, men skratt förlänger livet =)
Den på Norra Ringvägen (nummer ett) var inte alls lika fräsch som på bilderna. Mosaiken i köket för mina tankar till McDonalds. Har för mig att de har liknande mosaik på sina ställen i Stockholm. I alla fall den på Sergelgatan. Där har man ju gått förbi och sett det. Kan ha fel, men jag tänker på McDonalds och det vill jag inte associera en lägenhet med =P

Var förbi Elgiganten ute vid Hälla och lämnade in min mobiltelefon för reparation. I lördagskväll blev den alldeles tokig. Då gick det inte att komma in på Inkorgen, inte att skicka SMS. Ingenting som hade med den funktionen att göra... "åtgärden misslyckas" eller något. Häromdagen låste den sig dessutom när jag var inne på huvudmenyn. Gick inte att göra nåhot, inte ens stänga av telefonen. Då var jag tvungen att ta ut batteriet, vilket förstås är lätt med mina naglar. Don't get me wrong, jag älskar mina långa naglar, men de är inte ideala till att pilla ut saker med. So, jag använda mig av hjälpmedel för att få ut den. Jag har nu lånat mammas telefon, som är min gamla. FIck en lånetelefon därifrån, men det var något crap. Kan ju avslöja att mamma ska ha den så länge. Jag är inte elak! Det är bara det att mamma inte använder sin telefon. Hon har den med sig i fall jag skulle ringa. Jag däremot är mer utav en frekvent mobilanvändare på alla sätt och vis.

Älsklingen är på fotbollsträning nu, han kommer väl om kanske en timme eller så. Inga problem, jag lyckas alltid underhålla mig själv =) Kanske uppdaterar, we'll see. Förmodligen inte, blir nog massa mys här innan det är time for sleep. Ha det så bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback