Oj...

Klockan har tickat i väg rejält. Tur nog att jag börjar klockan nio i morgon. Annars hade det varit en ytterst trött Mia som gått/sprungit runt på H&M.
Tränade och hade mig, hur skönt som helst! Detta ska jag fortsätta med, hoppas att hälsan håller sig god bara. *peppar peppar* Jag ska inte förstöra för mig själv nu.

Jag har suttit och hjälpt Robban med lite plugg till Engelska B. Tydligen har man varit aningen för inne i det för att ens titta upp på klockan. Stackaren börjar däremot klockan sju =( Poor baby!

Har varit en seg dag på jobbet, där gick klockan väldigt långsamt. Jag var listansvarig, men var inte så mycket att göra. Plockat kläder, skurit kartonger och allt möjligt har jag hittat på. Fast det är skönt när Robban är på jobbet samtidigt. Något trevligt i alla fall.

Nej, nu är jag alldeles slut i huvudet efter allt i kväll. Får se vad som inkluderas här i morgon =) Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback