Onsdagssnurr

I dag har jag känt mig aningen virrig. Eller det är inte rätt ord, jag har känt mig lite vilsen. Inte alls på humör för något, men det är bara att bita i hop i och med att jag inte kan gå runt och sura hur som helst på jobbet. Har dock inte varit mitt vanliga glada-jag. Det får duga, förmår inte mer för tillfället.
Inte hänt något särskilt i dag, bara jobbat. Haft ett möte som varade två timmar. 9-18, slapp fyra timmars plock tack vare min sovmorgon och mötet. Thanks;)
De håller på och bygger om på övervåningen, precis ovanför min avdelning. Det har dunsats, borrats, sågats.. allt möjligt. Nästan att man blivit galen. Ska ta med mig öronproppar för jag gissar på att kakofonin på övervåningen kommer att hålla på i ett  par dagar.

Mest tagit det lugnt efter att jag kom hem från jobbet, pratat lite med Robban över TeamSpeak.
Kikat lite på datorer igen, de har fått in den jag vill ha på
dustinhome.se. Det är en HP Pavilion DV9686.


Nej, nu ska jag göra mig i ordning för sängen och sen ringa ett samtal till Robert. Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sallskapsresan.blogg.se
En ny reseblogg! Gå gärna in och kolla och tipsa era vänner
:)

2008-05-21 @ 22:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback