Övertid - tokig

Jag försöker jobba så mycket som möjligt innan jag slutar den 11:e juli. Helt tokig. Jobba, jobba, jobba!
Slutsats, jag har varit på jobbet i dag. Pang, extra pengar på kontot =)
Var lite jobbigt, men dagen har gått fort. Har slitit som ett djur i dag, plockat och plockat i ultrarapid!

I går var en lugn dag, i kontrast till i dag. Jag och Robban cyklade ut till Slagsta och åt varsin Slagsta-glass. För mig originalet - gammeldags våffla med sylt och grädde. Mums! Var skönt med en cykeltur och gott med en glass. Robban kom och hämtade mig från jobbet i fredags. Vi satt uppe ganska länge, pratade igenom en massa saker. Sedan vid fyra-tiden blev det sömn=P
Var meningen att han skulle åkt direkt till jobbet från mig i går kväll, men han insåg att han förmodligen skulle vara så trött på söndags morgonen. Därav att han åkte hem och lämnade bilen och tog sig till jobbet med en kompis. Ganska smart, vill inte att han ska hamna i diket för att han somnar. Hans sista nattpass. Passade bra att jobba övertid då =)

Har tränat efter jobbet, skönt =) Andningen har blivit bättre, därför tänkte jag att jag skulle tuta och köra igen =)
Jaha, då var man i gång med det igen.

I morgon bitti kommer älsklingen och hämtar mig. Vi måste försöka sluta lite tidigare i morgon för vi ska på tre eller fyra visning i morgon. I visningsordning:
1,  2,  3 och eventuellt 4.
Jag vill inte lämna cykeln vid tågstationen över natten. Är väldigt rädd om cykeln nu. Blivit väldigt paranoid med låset dessutom. Sen är jag fortfarande väldigt misstänksam mot alla cyklar som är svarta och har korg. Spanar efter min gamla. Har dock avtagit en aning nu, var värre förut=P

Nej, nu ska jag lägga ner. Kanske vore en idé att röra sig mot sängen. Svårt när man är pigg....

Nya Bettan ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback