Träning

Det blev tonfisk och pasta i går. Helt okay, blev mätt i alla fall. Är dock lite sugen på tonfisk i dag också, men det blir inget sådant. Kanske att jag köper det i morgon efter jobbet. We'll see.

Är fortfarande kvar i Västerås. Förbaskat skönt att bli hämtad på morgonen och åka direkt till H&M. Slippa stressen till bussen osv. Medan Robban har varit på fotbollsträning har jag varit ute och promenerat. Jag har gått runt i villaområdena och Djäkneberget, varit lite överallt... i krokarna givetvis. Var ute och promenerade i en timme vilket var väldigt skönt. Först tänkte vi att jag skulle vara i Rocklundaskogen i två timmar medan han hade träning. Men jag trodde inte jag skulle orka vara där i två timmar för att sedan bli hämtad, dessutom utan någon mp3. Min är hemma och hans Ipod var inte laddad. Blev lite armhävningar och dylikt efteråt också =)

I morgon efter jobbet ska jag med till Västerås igen. Är en visning, plus att herrn har match. Dock blir det nog bara jag och hans mamma som kikar på den
här lägenheten i och med att det är samtidigt som hans match. Sen tänkte jag om hon kunde släppa av mig där de spelar match. I alla fall få se en halvlek eller något. Robban gå rnog och ser den på torsdag. Då ska jag sova hemma i och med att jag börjar klockan sex på fredag. Blir nog cykel dit, ska försöka vara så hurtig som möjligt.

Nu ska vi ner och äta en smörgås eller dylikt. Sen blir det kanske film, det blev aldrig av att se National Treasure 2 häromdagen =( Hoppas på att vi ser den i kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback