Visning

Lägenheten vi var och tittade på i dag var jättefin! Jag är riktigt förtjust i den! Synd bara att den var så dyr. =( Men det finns alltid fler lägenheter som ploppar upp titt som tätt. Dessutom har vi ingen brådska egentligen. Jag och Robban ska renovera lite här hemma hos dem. Kommer bli kanonfint när vi är klara. Nu i veckan ska vi väl försöka måla i sovrummet. Fondvägg och övriga väggar. Samt slipa och måla lister. Däremot hinner vi nog inte lägga golv. Men det är ingen brådska. Jag fixade lite med garderoben där inne i dag. Hackade bort tapet från garderobsdörren. Bara en liten början. Men vi har köpt färg och allt från Bauhaus, är bara att ta tag i det när vi får tid. Golv måste vi köpa också, men det får bli när väggar och tak är färdigmålad. Det är nu jag och Robban ska vara tacksamma över vårt händiga anlag.

Robban hjälper sin mamma och pappa och deklarera just nu, passade på att uppdatera bloggen då. Vi ska nog titta på film när han är färdig med det. Är väldigt sugen på att se National Treasure 2. Verkar mycket spännande och bra! =)

I morgon jobbar jag 7-16 och efter arbetsdagen ska vi i väg och titta på två lägenheter. Båda två är väldigt nära högskolan. Favoriten är den här. Den ska vi kika på efter den här, Robbans mamma bokade en visning åt oss tre klockan 17. Ser fram emot att se dem, bilder är ju alltid bilder. Man blir alltid en erfarenhet rikare, alltid något positivt.

Vi var förresten ute och promenerade raskt och joggade i Rocklunda skogen. Extremt skönt! Visst, jag var lite grinig till en början men sen kom jag också i gång. Skönt att vara ute och träna på morgonen, vi vaknade ändå i hyfsad tid. Nice! =)

Nej, nu verkar det vara filmdags. Uppdaterar i morgon efter visningarna =) Wish us good luck..

Kommentarer
Postat av: Emily

wiiie, ni ska flytta ihop ;)

2008-05-06 @ 10:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback