Hemma igen

Mia är hemma i Eskilstuna igen. Hur kan man hålla sig härifrån när man har så fina lurviga djur? ;)

Åkte till Robert i går kväll efter att jag had evarit och fikat hos mormor och packat mina saker. Baby kom och hämtade mig på stationen, toppen! ;) Vi gjorde inte särskilt mycket i går. Båda var ganska trötta och sega.
Däremot tittade vi på två Mark Wahlberg filmer i dag innan jag åkte hem. Minns inte vad de hette för tillfället =( Men de var hyfsad, gick att titta på utan att somna =)

Jag promenerade till skolan i morse, Robert och hunden följde mig en bit med sen fick jag klara mig själv. Men det var inga problem alls ;) När skoldagen var slut gick jag förbi Spicy Hot och köpte mat. Tänkte att baby vill ha i och med att han inte mår så bra. Verkar som att han är förkyld, får hoppas att jag klarar mig i alla fall. Ingen lust att bli sjuk, men det är väl inte otippat om jag åker med där.

Var skönt att komma hem igen, så varmt och skönt här. Men jag ska åka till Västerås igen på lördag. Jag och Robert tänkte ta en sväng på stan och kanske ha en date som vi kallar det. Sen får vi se vad som händer till kvällen ;) Jag ska försöka hitta ett par varma skor, fryser något ohyggligt när jag är ute och går =(

Ska nog ta och stänga ner det här och sova. Tänkte försöka komma upp hyfsat tidigt och vara lite effektiv =) Nattinatt!




 

Mean killing machine


 

Kommentarer
Postat av: Robert-Marc

hellohellohello im back again ;) nu har jag sparat länken till din sida igen =) puss love u

2008-11-14 @ 13:48:13
Postat av: Emily

hahaha passande bilde till Missan!

2008-11-21 @ 09:09:38
Postat av: Adeline

Jag har utmanat dig i min blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback