Zombie

Jag känner mig som en zombie idag. Fast jag får nästan skylla mig själv, satt och spelade med baby och Cremi till sent i natt. Vi behöver inte nämna något klockslag, men jag kan däremot säga att jag borde ha legat och sovit då. Sov till ett idag, men det gjorde mamma också =P Fast hon har däremot en bra ursäkt - hon jobbar natt och slutar kl 07:00 på morgonen ;)
Största delen av dagen har vi suttit i köket och pratat. Bara pratat om allt möjligt. Kändes ganska bra faktiskt =) Var tänkt att jag skulle plugga hela dagen, men i och med mitt sena uppvaknande blir jag nog uppe ett bra tag till ;) Mamma börjar 21:00. Har hela kvällen på mig, för mig själv, att göra lite av varje =)

Har fått söta sms av baby idag också, var ett tag sen man fick SMS i och med att jag varit hos honom rätt mycket på senaste tiden. Men jag blir lika glad när det står värmande och kärleksfulla ord i meddelandena. Oavsett våra olikheter, åsikter och smaker är det en sak vi ALDRIG kommer blir osams över - nämligen MAT. Haha! Var han som sa det till mig häromdagen, tyckte det lät så kul. Vi är två matvrak, men det gör inget. Gott, gott, gott! ;)

När jag packade upp min lilla resväska igår, la jag upp allting på köksbordet. I och med att jag mötte mor på vägen från tågstationen (hon jobbade i natt), hann hon aldrig se oredan på köksbordet. Däremot såg katten det. När jag var ute i köket i natt hittade jag Missan bland allt detta. I got her on tape! Eller snarare på bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback