Back from school

Nu är fröken Åkerblom hemma igen. Hemma och hemma, men jag är hemma hos Robert nu i alla fall. Trampade på lite extra från högskolan, ville bara hem.
Ska strax äta, sen ska jag göra lite uppgifter till morgondagens Financial Accounting lektion. Låter som en givande kväll... hrm. När jag blir klar (om jag blir klar vill säga..) ska jag nog surfa lite på min lapytop. Jag använde den tidigare i dag för första gången på länge. Nu är i för sig termen länge ganska relativ, men länge när det gäller mig. Kanske 4-5 dagar. Knappt använt någon dator på senast (dessa dagar). Satt vid den tidigare när jag väntade på att lektionen skulle börja. Nu däremot sitter jag vid Roberts dator, han är i väg med några från hans klass. De ska fira en kilel som fyller. Han kommer väl hem i natt någon gång när jag ligger och sover. Han är ledig i morgon, medan jag å andra sidan börjar klockan nio i morgon. Men i morgon kväll tänkte jag vara social i stället. Jag, Karin och Schumacher ska träffas, laga lite mat och eventuellt titta på film. Jag ansvarar för dessert, jag som är en gottegris ;) Ska surfa lite på Arlas hemsida och se om jag hittar något läckert =)
Nu är det matdags, see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback