En lång dag

Blev inte riktigt att umgås i går. Hade för mycket att plugga och annat som kom mellan också.
Jag fick mitt hår klippt på kvällen också, skönt att bli av med topparna som blev smått förstörda efter min mammas försök att permanenta mitt hår. Plugg och hår alltså. Jag fixade förövrigt klart min lilla plugghörna här hos baby. Ser rätt mysigt ut faktiskt. Tog en bild på det i går men min dator är elak mot mig. Den vägrar att ta emot något från min mobil via Bluetooth. Väldigt mystiskt. Har fungerat förut, i början när jag fick datorn i alla fall. Var tänkt att jag skulle ringa ringa Sony Support och fråga om det, men det blev inte av.
Har suttit hela kvällen och gjort uppgifter/exercises i Financial Accounting. Jag och baby kikade på ett par avsnitt av Day Break innan vi började studera. Han i ett rum och jag i ett annat. Var mysigt att bara ligga i sängen ett par timmar och kika på TV, kontrasten till att vara fullt fokuserad med näsan i böckerna. Känns bara bättre och bättre.. =)

När jag (hungrig) kom tillbaka hem till honom hade han köpt mat från Spicy Hot, mums!
I skolan åt jag bara en dubbelmacka som jag hade med mig. Men jag kände faktiskt att den helt och hållet fyllde mitt dåvarande behov av föda. Var en heldag i skolan i dag, man är inte riktigt van vid att vara så länge där. Bortskämd? Yes. I morgon har vi bara genomgång av exercises i Financial Accounting på morgonen. Har förberett mina frågor, det som jag fastnat på. Har inte gjort alla, men i och med att vi har lektion i tre timmar tänkte jag göra det sista när jag väl sitter där.
I och med att det är en tidig lektion och uppvaknade i morgon bör jag nog ta och röra mig på sängen. Var för trött för mitt eget bästa i morse. Ska smyga in till min darling och säga att vi ska ge upp för ikväll. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback