Flitig student

Har även ikväll suttit väldigt länge och studerat. Oj vad duktig jag var då.
Har skrivit mina tankar kring case om affärskedjan Tesco i bland annat England. Sen har vi diskussion om det imorgon bitti. Lite pirrigt, jag hoppas jag kan komma in i diskussionen/diskussionerna.
Har skrivit ner nyckelord inom marketing som jag kan komma att behöva i morgon men säkerligen förtränger ;)
Accounting och tyskgrammatik, ja, det var den dagen. Jag kan bli ruskigt sur på tyskgrammatik, den gör mig galen! Från och till förstås. Nog om tokigheter, jag ska vara positiv.
Efter morgondagens case ska jag och Karin ner på stan och kika runt lite. Får se om man hittar något trevligt nu när det börjar bli mer och mer kallt. Vinteraktigt alltså =)

Robert sitter och tittar på Matrix, ettan. Verkar trevlig efter en kväll full med studier. Antingen lite Matrix eller sömn direkt. We'll see ;)
Wish me luck and goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback