Frusen

Är så sjukt frusen att det inte är sant. Har dubbla tjocka tröjor på mig, samt två par strumpor. Skandal.. burr burr.
Sitter och försöker plugga nu, tänkte göra lite övningar tll Financial Accounting. Men är så kall om fingrarna =(

Har haft en lektion i dag, tyska. Skönt att det var på eftermiddagen, då fick fröken sovmorgon =)

Förresten, kom sänggaveln i morse medan jag satt i fönstret och klistrade dit isolering. Nu är den trasig väck och den nya bara väntar på att vi ska köpa passande skruvar för att hänga upp den. Kan nog vara skönt med lite mer utrymme. Jag kommer ha ett egen skrivbord därinne också, då slipper jag sitta och trängas vid Roberts skrivbord. Nog för att han inte är hemma för tillfället. Jag förmodar att han är på träning just nu. Blir inga skruvar köpta i dag, Bauhaus hinner stänga innan han har kommit hem. Nej, om jag kanske skulle värma en soppa. Kanske man skulle få upp värmen och ångan att göra lite läxor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback