Home

Är hemma i Eskilstuna igen. Skönt =) Har redan kramat sönder mina katter. Missan ligger på golvet bredvid mig och ser allmänt sömnig och misstänksam ut. Gulleplutt =)

Var helt slut i går, somnade inte förrän sex på morgonen vilket resulterade i att klockan blev efter tolv innan man gick upp. Sen var jag så sömnig och allmänt nere hela dagen att allt annat hamnade i skuggan. Robert och jag drog bara fötterna efter oss och gjorde i princip ingenting. I dag däremot har jag fått aktivera mig lite mera. Har haft två föreläsningar, en i Financial Accounting och en i Marketing Basics. Varit väldigt trött i dag också, ögonen gick i kors under första föreläsningen. Det var inte för att det var tråkigt, utan för att jag var alldeles utmattad. Jag ska läsa igen det som eventuellt gick förbi mig ;)

Hämtade ut min jacka från kemtvätten innan jag åkte hem, började bli kallt med bara den rosa koftan. Jag gjorde dock misstaget att ha scarf på mig när jag åkte hem, borde ha tagit på mig halsduken i stället. Burr burr!

Nej, nu ska jag städa undan det som ligger framme i mitt rum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback