I have a date.

Jag blev mäkta besviken för ett tag sen. Jag skulle rosta bröd, men då var de så stora att jag var tvungen att göra två småskivor i stället. Dumma brödrost!

Tar en paus från pluggandet, sitter egentligen och läser lite i min Financial Accounting bok men kände att jag behövde en paus =)
Funderar dock på om mina grannar hatar mig för att jag spelat samma låt om och om igen i över en timme. What do you think? Josh Guru - Infinity (Klass Vocal Edit)... so, what do you think? ;)

Vid 19:52 ska jag ta tåget till Västerås. Det är nämligen på det viset att jag har en date ikväll;) Ohhh, how exciting..
En härlig kille med humor som ser riktigt bra ut. En kille som faktiskt kan skratta åt mina diverse dumheter och egenheter. Hoppas verkligen att det blir något mellan oss. He's got me hooked.... kan återkomma sen om hur vår date gick.

Jag satsade på något lite annorlunda i dag, har målat naglarna knallröda. Ser lite dirty ut, men jag hoppas det går hem ;) Mamma permanentade mitt hår i går också. Hrm, minst sagt besviken. Mitt hår är lika rakt som vanligt. *asg* Jag tror mitt hår är resistent mot allt som rör någon sorts böjning av hårstråna. Tragiskt! Okej, jag erkänner att håret möjligen är lite luftigare än tidigare. Rakt, men luftigt. Rakt igenom tragiskt! Ska eventuellt gå till frisören och prova lyckan om någon månad. Eller så låter jag min kära mor pina mig två+ timmar i badrummet. Yes. Nej, jag kanske ska avsluta pausen ;)

Wish me luck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback