På en annan sida

Just nu ligger jag på en sida som inte är min, nämligen Roberts sida av sängen. Han hade väldigt många kuddar på sin sida och det såg väldigt skönt ut om man ville ligga med laptopen i sängen. Sagt och gjort, dock är det lite jobbigare att skriva när man ligger ner. Konstig vinkel för händerna att skriva.
Har varit en duktig flicka och pluggat, gjort alla uppgifter utom någon enstaka som jag inte riktigt förstod. Men de tar jag igen under lektionen i morgon  =) Jag förstår själva helheten, hur man gör. Men det nämns något i själva frågan eller vad man ska kalla det som jag inte förstår, ett tillvägagångssätt. Men annars gick det bra, känns väldigt tillfredsställande faktiskt. Något som jag märker när jag skriver är att jag får upp en massa engelska ord i stället för svenska. Jag pratar i för sig engelska varje dag nuförtiden, är ganska skönt. Det är dock vissa saker som känns onaturliga att säga på engelska i och med att det inte är mitt modersmål. Men jag antar att jag är på väg att bli mer och mer van att tala på engelska. Skönt egentligen =)

Varit en lång dag. Trots att jag bara haft två föreläsningar, har det ändå varit tröttsamt med tanke på att den ena var en morgonlektion och den andra en eftermiddags/kvällslektion. Ska nog strax ta och sova faktiskt, känner att det trycker i ögonen. Jag har varit flitig i dag och därför förtjänar jag att sova nu ;)

I morgon, 9-11, Financial Accounting. Sen ärenden, hopefully =) Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback