Success?

Som jag känner gick daten i lördags väldigt bra! Hur mysigt som helst. Vi åkte förbi Ica Maxi och köpte lite gott. Vi åt baguette med brieost, mums! Tittade på Wanted. Inte den bästa filmen jag sett, men den var lite originell på sitt sätt.
Med tanke på att daten gick bra, har vi bestämt att det ska bli ytterligare en. Nämligen ikväll ;) Kommer nog inte göra något särskilt för jag har tidig lektion i morgon, heldag dessutom. Men varandras sällskap kan man ändå få njuta av.

I går kikade på Formel 1-loppet från Singapore. Var nog det första lopp i år som jag sett början till slut. Hade dessutom sms-rapportering till Micke och Tobbe på H&M-lagret. de jobbade och kunde inte titta på loppet. Jag skulle dock inte vilja påstå att jag är någon hejare på att rapportera. När Kimi var ute ur loppet var min kommentar:
"Finska björnen är nere, I repeat, finska björnen är nere"

Efter loppet var det bara att fortsätta att läsa, mer Financial Accounting. Är det jag kommer pyssla med i kväll fram tills babe och jag har en date=) Belöning!
Nu ska jag nog sätta fart, ska ta 11:52 tåget till Västerås då jag har lektion i tyska 13:15. Woho, tyskgrammatik. Jag tror inte jag förstår vad jag gett mig in på egentligen.. ;)
Uppdaterar senare, efter lektionen!



Så ser det ut när jag är i gång...

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja, den rapporteringen var guld värd. Jag garvade en del när sms:et om att "finska björnen" kraschat kom, Tobbe hade väl inte lika lätt att se humorn. ;)

2008-10-19 @ 22:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback