Such a long time ago

Nu var det verkligen ett tag sedan som jag uppdaterade, men jag har verkligen inte varit på humör. Skolan har ju börjat och det har varit väldigt mycket blandade känslor. Vissa saker känns toppen och andra inte.
Är inne på slutet av den andra veckan i skolan och jag har redan hunnit ha en föreläsning mellan 10:15-12:00. Då var det Financial Accounting 1 som stod på schemat. Härnäst väntar en marknadsföringslektion mellan 16:15-19:00. Härligt må jag säga... jag sitter i köket och försöker fördriva tiden. Borde egentligen förbereda mig inför föreläsning, men in a minute.
Har hunnit äta underbar finsk morotslåda som mormor gjort åt mig =) Det är väl mer något man brukar äta till julen, men jag tycker det är så gott =) Tog med mig det i går när jag åkte tillbaka till Västerås. Kom hem till Eskilstuna måndag kväll, mamma kom och mötte mig vid tågstationen. Sedan skjutsade hon mig hem på cykel, haha. Gick väl sådär, hon hade fruktansvärt lite luft i bakdäcket, vilket gjorde att jag kände underlaget om vi säger så. Var skönt att komma hem, även om det bara var en kort visit. Har saknat mamma väldigt mycket, samt mina små lurviga älsklingar. Jag har nog pussat och kramat sönder mina små raringar, men det får de tåla. I have a lot of love ;)
Jag och mamma var hos mormor på tisdagsmorgonen och åt lite morotslåda och tårta. Det gör vi bara för att vi kan och vill =) Sen var det buss och tåg som gällde. Var bra att komma hem och hämta lite varmare kläder också. Men bara för att jag bytte från min lite lättare jacka till min höst/vårjacka skulle det givetvis vara ganska varmt i går. Perfekt.... jag var inte alls varm när jag kom fram till huset efter min promenad, inte ett dugg.....
Har planer på att åka hem kommande måndag för att sedan komma tillbaka till Västerås vid lunchtid. Mamma och jag har lite planer =)

Nej, om man kanske skulle ta och koncentera sig lite på marknadsföring. Oh joy. Principes of Marketing by Philip Kotler and gang. Jag ska ha en trevlig kväll.

Inte ett dugg sarkastisk;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback