Vilket rusk

Jag blir så påverkad av vädret. Denna kyla och detta regn gör mig deprimerad. Jag tror inte jag lyckats pressa fram ett enda leende. Jag har haft noll lust med det, tappar all glädje på något sätt. Fast det kanske inte bara har med vädret att göra. Kan inte förklara den här nedstämda känslan inom mig som mer än just en nedstämd känsla.

Robert och jag åkte förbi Finnmöbler för att reda ut det hela med sänggaveln. Tur nog är det en 160cm gavel som kommer nästa vecka. Skönt! Var en sväng på Media Markt och till Ica Maxi. Hans mamma hade bett oss åka och köpa en crosstrainer därifrån, Robert ska montera den åt henne senare. Han är i väg och spelar match. Jag hade noll lust att stå ute i regnet och kylan. Därför är jag hemma i stället och ska plugga. Sitter med Financial Accounting böckerna och räknar. Siffror är något jag kan och är vän med, alltid en liten tröst.
Vi var även nere på stan en snabbis för jag skulle klacka om skorna och göra min klocka lite mindre. Jag gjorde mitt och sen styrde vi kosan hem till honom.

Nu när internet fungerar igen, ska jag ta och ladda ner materialet till den tredje föreläsningen i Marketing Basics som läraren lagt ut på MDHs hemsida. Ska göra klart F.A, sen kanske jag börjar lite smått med Marketing. Om inte, finns det ju alltid en dag i morgon... Hörs senare. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback