Weekend, take me away

Nu var den officiella skolveckan slut. Varför officiella? Det blir pluggande i helgen nämligen, i myskläder. Vilket är helt klart bättre än att sitta på föreläsningar. Gick bra på lektionen i morse, den var till för uppgifter som gjort till Financial Accounting. Jag var tydligen den enda som redan hade gjort dem. Ingen annan hade förberett sig. Jag hade dock lämnat några som jag inte förstod, men nu är allt klart och jag ska göra dem i helgen.
Har ätit en knäckemacka med kaviar till lunch, måste nog äta något annat litet om några timmar. Sen ska jag och Karin hem till Mike och äta. Jag har bestämt att vi ska äta fruktsallad med vispad grädde och kanel. Låter mumsigt =) Mike skulle bjuda på kyckling av något slag. Lät gott i vilket fall som helst =)

Robert och jag hade ju för längesen köpt en sänggavel som vi inte hämtade ut förrän i slutet av juli. Den hade en spricka och vi ringde till Finnmöbler för att reklamera. De skulle beställa en ny, men då funderade vi och funderade. Vi ville ha en 160 i stället. Vi åkte dit och väl där skulle det inte vara något problem med att få en mindre i och med att de ändå skulle ersätta den som var trasig. Jag ringde i går för att fråga hur det gick, när den kommer och så vidare. När jag nämner det om 160cm blir han helt tyst. Han säger att han beställt en 180cm. Kul. Men vi pratade med en annan kille när vi var där, han visste inte ett dugg. Nu är frågan om det är en 160cm eller en 180cm som kommer nästa vecka. Bra kommunikation..... Jag ska ringa dit strax. Jag hoppas verkligen att det är en 160cm, för jag orkar inte vänta fyra veckor till bara för att de inte kan kommunicera med varandra. Kan hända att ett utbrott kan komma att uppstå..... To be continued...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback