Wonderchild

Sitter och lyssnar på Christian Walz "Wonderchild" på youtube just nu. Kände att jag verkligen ville höra sången. Jag har ingen musik alls på datorn och jag orkade inte trycka i gång Roberts dator.
Ska strax börja göra mig i ordning för en föreläsning i Financial Accounting mellan 13:15-16:00.
Har sovit hela förmiddagen, känner mig så sjukt trött hela tiden. Vaknade vid sju när Robert skulle gå upp. Hade väldigt svårt att somna om men tillslut lyckades jag.
Jag och Robert ska i väg och handla lite efter jag slutat, sagt så i alla fall. Vi ska lägga golv uppe i lägenheten som ska hyras upp. Vi behöver också något enstaka småpill såsom skruvar och brickor till hans andra rum också.
Nej, om jag kanske ska stänga ner här och sätta på mig ansiktet + kläder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback