Yeah, yeah

Snart sängdags, har en tidig föreläsning i morgon bitti i Financial Accounting, följt av tysk grammatik och ordbildning. Ska prata med min grupp om det vi ska göra på tisdag i marketing. Jag har kommit på mina två frågor att diskutera, den ena tack vare Karin =) Det skriver jag imorgon, för jag har en ganska klar bild framför mig om vad jag ska skriva. Vår grupp har en 90minuter lång stund för diskussion (case seminar). Vi ska lämna in ett A4 med våra tankar om två frågor som vi ska ha kommit på själva. Sen ska jag gå igenom alla nyttiga termer som kan tänkas dyka upp på tisdag =)
I kväll har det varit kreativt tänkande i Marketing samt förra veckans och morgondagens läxa i tyska. Jag var ju inte med på förra veckans lektioner, hade onsdagens läxa kvar. Men nu var det klart. Har en del frågor, Robert rättade det jag gjort, men han kunde inte svara på varför det blev si och varför det blev så. Han vet ju bara hur det ska vara, förstår det till viss del. Men ändå, I wanted answers =)

Tomorrow I'll hopefully get the answers that I need and want;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback