Alla ..... Dag.

Ja, alla hjärtans dag. En dag som får många människor att våndas, inkluderat mig. För min handlar dagen om att man ska tillbringa tid med den man älskar mest. Det är väl givetvis en dag för diverse relationer, såsom mor och dotter. Men för mig, framförallt, kärlek mellan två individer - ett par. Nu har jag ingen hjärtevän att tillbringa dagen med, även om jag verkligen önskar att jag skulle ha det. Klart att mitt hjärta bultar mer än mycket för en viss person, men det är som det är. Inte mycket man kan göra åt. Bara skänka en varm tanke till honom och vara medveten om hans närvaro i mitt hjärta och mitt sinne.
Visst är det på det viset att man även ska värna om kärleken alla andra dagar om året, men det här är det väl lite högtryck i. Men det är tur man har vänner som man kan tillbringa dagen/kvällen med i stället.
Jag pratade med Karin tidigare i dag och hon frågade om jag ville komma till Linköping och umgås med henne. Därav min destination i dag. Bokade biljetten för ett tag sen, behövde inte betala någonting för jag kom på att jag samlat en massa poäng på SJ Prio. Då utnyttjade jag en del av dem =) Finns poäng att det räcker för en gratis hemresa också. Gratis och gratis, jag har ju betalat för alla andra tågresor som varit anledningen till att det nu finns poäng att utnyttja =P
Ska ta tåget 18:09, kommer vara framme strax innan 20 om det går som planerat. SJ är ju som de är ;)

Nej, om man kanske skulle ta och börja fixa sig i ordning på allvar för att undvika allt som heter stress. Man vet ju aldrig vad man stöter på under "göra-sig-i-ordning"-perioden =)
Förhoppningsvis blir det en del bilder i kväll =) Om jag inte uppdaterar mer i dag vill jag önska en härlig alla hjärtans dag, på vilket vis ni nu bestämmer er för att tillbringa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback