And then it was the second..

And then it was the second day of the week.
Tisdag, tisdag. Vad har tisdagen erbjudit?
Ja, i går kväll vid tolv tiden insåg jag att jag faktiskt bara hade en lektion i dag. Inte två som jag från början trodde. Hade Macroeconomics vid 13:15, men tog dock tåget liiiite tidigare ;)
Efter att jag i går insåg att jag hade gjort gjort ett misstag med schemat, frågade han om jag inte skulle komma och spela lite Wii innan lektionen började. Yesbox, jag var på. Tog tåget vid nio tiden i morse och tills att det var dags att rusa i väg till lektionen spelade vi. Var rätt kul faktiskt, första gången som jag provar på det. Fick lite ont i min högra arm (numera även kallas min wii-arm) efter att ha viftat omkring. Vi testade att spela Mario Kart, tennis, bowling och Soul Calibur. Är tänkt att vi ska spela även i morgon innan min lektion i tyska ska nörja kl. 16:30. Får se hur ont jag eventuellt har efter morgondagen då =P

När lektionen var över i dag, gick jag förbi Systembolaget och köpte en bag-in-box med vin. Smakade ett rödvin hemma hos Robert för ett tag sen, tyckte det var ganska gott och tänkte att jag skulle testa något nytt. Blev alltså en box med
Il Conte. Ska ta mig ett glas lite senare, efter att jag tränat och pluggat det som jag planerat. Seeeeen ska jag avnjuta ett glas Il Conte ;)

Nu ska jag ta och sätta i gång med mitt här. Blir plugg först. Ett kapitel i Cost&Management står på agendan. Hörs lite senare! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback