Awake

Har varit vaken ett tag, ätit frukost såsom jag alltid gör =)
Fick mess av Jenny i morse, lagom till att jag skulle stiga upp. Hade brunnit på Statt och Perrongen i natt/i morse. Hrm.. kikade på filmer och bilder på Kuriren. Usch =( Jag kommer alltid förknippa Statt med bassängen de hade en våning ner. Pappa och jag var alltid där och badade när jag var liten, bara för han vägrade gå till Vattenpalatset..

Ska ta och plugga några timmar innan det är dags att bege sig till skolan. Början min lektion i tyska kl 16:30 vilket innebär att 14:52-tåget får ta mig till Västerås. Ska på något vänster ge några viktiga papper till honom också.

Nu ska jag ta mig till köket och min Cost and Management bok. Hörs senare! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback