Back in town

Kom hem från England i går eftermiddag. Vilken resa det har varit! Har haft så otroligt roligt med Emily! Saknar henne redan! Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg och meddela att jag lever och att jag kommit hem från London trots deras "extreme weather condition" ;)

Är så sugen på att ligga i soffan, mysa och titta på någon film...
Lite såsom, mycket vill ha mer. Var hos honom innan jag skulle ha lektion i tyska. Var väldigt trevligt =) Vi gjorde tacos och tittade på I am Legend, har fått för mig att han tycker det är kul att jag är lättskrämd. VI hann inte se klart hela för jag var tvungen att springa i väg till skolan. Men man kanske kan se resten en annan dag =)

Nu ska jag inte göra mycket, är väl vaken en stund till men sen är det dags för sängen. Är fortfarande helt slut!
Men jag gör en bättre uppdatering i morgon! Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback