Enjoy

Tjoho, då var pluggandet över för i dag. Nu sitter jag här i vardagsrummet, framför TV i min nya mysiga morgonrock från London samt ett glas vin. Jag erkänner att jag fuskat, tog ett glas redan tidigare. Var bara tvungen att provsmaka lite ;)

Fröken har tränat, pluggat och duschat. Produktivt och bra! När jag kom hem från skolan hade mamma radion på och katten satt på sin ställning. Helt plötligt vänder hon ryggen till.



Jag kallar den, katten avskyr kommersiell radio.


Jag fick förresten ett väldigt fint kort på posten idag. En Alla Hjärtans Dag hälsning från min mamma och min mormor. Jag vet att jag kunde fått det på handen direkt, men de gillar att skicka det via post ändå.



Jag köpte själv ett fint kort i dag som jag ska ge till en person som ligger mig varmt om hjärtat. Får se vad personen tycker om sin present och sitt kort. Presenten är en födelsedagspresent egentligen, men den får vara lite till Alla Hjärtans Dag ändå. En kombinerad present. Jag hoppas den blir uppskattad=)

Snart kommer det Victoria Silvstedt - my perfect life. Är på något skumt vis underhållande, sen kommer det faktiskt ingenting bättre på TV... till mitt försvar.

Kommentarer
Postat av: Emily

lite vin sadar pa morgonen ar ju aldrig fel ;);)

2009-02-12 @ 10:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback