Friday - 13..

Fredagen den 13:e februari. Peppar, peppar, ännu har inget dåligt hänt. Jag hoppas jag klarar mig dryga timmen till. =)
Jag har inte haft en så spännande dag, men det har helt klart fungerat. Jag var uppe ganska sent i natt och spelade med honom. Borde lagt mig tidigare egentligen, men men. Idag har jag pluggat Microeconomics, varit hos mormor och fikat och umgåtts lite =)
Tränade på kvällen också, innan Lets Dance började. Måste komma i superdupertoppform till sommaren. Om det nu blir någon sorts utlandsresa, Mia vill ha varmt. När vi ändå talar om varmt, fotade jag de två bikiniset som jag ska behålla.



Är riktigt förtjust i den brunrosa =) Om någon vecka ska den vitblåa levereras också. Ringde till H&M och beställde en tröja som ska komma i samma leverans. Mamma hittade någon fin topp i katalogen och ville prompt ha den. Sagt och gjort. Hoppas den sitter bra när den kommer.

Nej, nu ska jag fortsätta med min slappa fredag. I morgon blir det förhoppningsvis utgång med några från min klass =) En Alla Hjärtans Dag med några vänner och lite vin är väl inte helt fel =)
Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback