Helt slut

Jag känner mig helt slutkörd. Undrar hur lång tid det tar innan min kropp kommer igen sig.

Jag hann komma hem i går efter lektionen, sen ringde han och det slutade med att jag tog tåget tillbaka till Västerås. Vi kikade klart på I am Legend och sen tittade vi på en film som hette Outlander. Lite annorlunda film, men den funkade helt klart. Var sällskapet som var det viktigaste =) Vi åt lite godis och bara myste =)
Var meningen att jag skulle ha lektion vid 9 i morse men jag var så otroligt trött att jag sov i stället. Skulle jag gått på lektionen skulle jag ändå nästan sovit. Gjorde slag i saken och sov i stället =)
I dag blev det inte mycket, vi sov ganska länge. Men sen följde han mig till tåget i alla fall, passade på att ta med hunden på samma gång. Men det var väldigt trevligt i går må jag säga. Jag önskar mig fler sådana kvällar =) Sov dessutom så underbart gott!

När jag kom fram till Eskilstuna gick jag hem till Ewe. Emily och hennes kompis från England var där, tänkte jag skulle gå dit och hälsa på jag med. Vi satt och pratade ett tag, sen var det dags att bege sig hem.
I kväll ska jag och min trötta kropp titta på Lets Dance och bara ta det lugnt. Får se vad som händer i morgon, kanske något mer roligt?

We'll see =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback