Korv med bröd

Innan det blev läggdags för mig i går tittade jag på två avsnitt av Gossip Girl. Tror det blir något avsnitt även i kväll innan jag sviker den vakna världen för den sovande. Jag är ganska slut i kroppen av någon anledning och ser fram emot en förhoppningsvis god natts sömn.

Trodde inte det skulle bli något Wii-spelade i dag, men det blidde det. Vi hördes i morse och jag skyndade mig till 11:52 tåget. Nästan lite chockad själv över hur fort jag kan fixa i ordning mig, utan att känna mig sönderstressad. Duktigt Mia!
Vi åt korv med bröd, var så länge sen. Var riktigt gott! Kanske inte ordentligt mat, men det mättade och smakade utsökt. Vi spelade några olika spel och sen var det dags för mig att sticka i väg till skolan och ha tyska. Tiden går fort när man har roligt =) Han fick förresten sin present i dag. Jag tänkte passa på att ge den till honom i dag eftersom det var sista dagen den här veckan som jag hade planerat åka till Västerås. Han verkade uppskatta presenten, som var en parfym. Jag vet att det är hans favorit, Aqua di Gio. Doftar väldigt gott =) Sen fick han det sedvanliga kortet. Jag är förälskad i Tatty teddy, nallarna och korten. Därav att det blev ett sådant till honom. Däremot glömde jag ta kort på det, bara att ta mitt ord på att det var ett fint kort ;)

Tyskan gick bra också, mest på grund av att jag känner mig ganska säker på grammatiken som vi för tillfället går igenom. Men då får man känna att man har ett övertag i alla fall. Tåget till Eskilstuna, bussen hem. Mamma och jag drack te och åt några rostade mackor när jag kom hem. Nu sitter jag här, i min underbara morgonrock och bara lever.



Min härliga morgonrock, en del av den


I morgon ska jag och mormor gå till Lidl och handla vid 12-tiden. Hon ville att jag skulle följa med och givetvis gör jag det. Sen blir det nog plugg fram tills att vi ska äta tacos tillsammans - mamma, mormor och jag. Mums =)

Nu ska jag starta ett avsnitt av Gossip Girl för att avsluta dagen på att bra sätt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback