Lyckad lördag

Jag tycker ändå det blev en lyckad lördag kväll, trots att hans Wii kom med en sladd anpassad för engelskt uttag Det var en UK edition, konstigt att de sålde det åt honom. Han ska åka och byta den i morgon i alla fall. Så det blev inget Wii:ande i går. Men det var så skoj ändå! Biocheckarna var försvunna för kvällen, men vi gick ändå. Valkyria var ganska bra ändå, intressant om man gillar lite historia. Vi köpte Subway innan vi skulle in, men vi fick inte ta med det in. Slutade med att vi moffade i oss smörgåsarna innan vi gick in i salongen. Tydligen var det två personer som hade problem med nummer för de satt på våra platser, tror att de var övertygade om att de satt på rätt platser. Men men, det var bara att flytta på sig och låta oss sitta. Bra platser må jag säga =)

Vi såg några avsnitt Californication innan vi blev alldeles för trötta sen. Var meningen att vi kanske skulle ta en drink eller dylikt men vi lät bli. Blir en annan gång =)


Nu är jag hemma igen. Tåget till Eskilstuna var försenat, därav att jag missade bussen hem. Väntade 30 min till nästa kom, var för kallt för att gå hem. Var inte alls på humör att pina mig hela vägen hem i det här vädret. Trots att det bara var några enstaka minusgrader kändes det som om det var kallare. Kanske bara jag som är vek? ;)


Nu ska jag ta och plugga lite, försöka följa min planering någorlunda. Blir kanske lite gaming senare i kväll om det går väl.



"Extreme weather condition" som de kallade det på nyheterna i England. Taget vid nio-tiden på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback