Mia = stressad

Jag blir alltid så uppjagad innan det är dags för tenta. Det börjar dagen innan det är dags, sen eskalerar det under dagens lopp. När det väl är dags för att sova är jag så uppjagad att man skulle tro att jag druckit ett flertal koppar kaffe. Huvudet praktiskt taget snurrar i takt med en jobbig trance/technolåt.

Jag är klar för kvällen, tänkte snabbt titta genon lite formler och dylikt i morgon bitti innan jag ska bege mig. Så nöjd med mig själv att jag anmälde mig till tentan här i Eskilstuna. Slipper jag tänka på att jag måste passa tågtiden. Får sova en extra stund, vilket man givetvis inte tackar nej till i första hand.

Vi får se hur det går i morgon, jag hoppas på det bästa =)
Gick väldigt bra på tysktentan jag skrev förra veckan i fredags, VG. Jippie ;)

Nu ska jag borsta tänderna och sen försöka natta mig själv.

Kommentarer
Postat av: Micke

Grattis till VG:t. Bra jobbat!

2009-03-07 @ 20:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback