Övergiven

Everyone bloody bailed on me today. Ingen av mina kompisar var på lektionen.. mu sa kossan. Så jag satt för mig själv, men det gjorde ingenting. Kunde dock behövt en knuff lite då och då när jag var nära att somna. Men för det mesta var jag alert och faktiskt hängde med i det han pratade om. Detta var på Microeconomics, jag gick inte på eftermiddags lektionen. Mycket möjligt att mina vänner gick på den lektion. Vänner och kommunikation tänker ni nu... haha. Det gör jag med ;)
Var förbi honom en sväng efter skolan, vi hade tydligen tittat fel på datumet som han och jag tänkte att jag är bra på tröst. Nja, behövdes inget sådant, men man kan kramas ändå. Var trevligt att träffas en stund=)

Sen mina vänner, har jag pluggat. Som ett djur. Inte Cost and Management, utan tyska. Tyska för hela slanten. Helt slut i handen från alla dessa timmar av skrivande. Jag vet inte hur många övningar jag har gjort, men jag gör mig själv en stor tjänst till nästa vecka då jag har tenta i tyskgrammatik. Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska skriva på torsdag eftermiddag eller om jag ska skriva på fredag morgon. Beror väl på hur vissa saker utvecklar sig, men med all sannolikhet kommer saker att inte riktigt gå min väg, vilket då implicit betyder att jag förmodligen skriver på torsdag eftermiddag. Jag är inget stort fan av tidiga morgnar, speciellt inte då dessa ska spenderas på tåg.

Jag avsäger mig allt som heter Cost and Management idag, ska vila huvudet till morgondagen och sen pang boooom! Då ska jag erövra detta ämne. Så gott det går i alla fall=)

Kommer sova riktigt gott i natt i alla fall. Hoppas. Mina katter lekte rövare i natt, vilket störde min nattsömn. Jag brukar ta in en filt och lägga på golvet de nätter min mamma jobbar. Den ena katten tycker om att sova med sällskap. Ja, hon la sig där och jag la mig i sängen. Hon hade gjort en igloo åt sig själv, sen när jag nästan är på väg att somna rycker jag till av något ljud. Precis som att något small. Jag försökte ignorera det, men blev så förundrar över vad som hände. Vänder mig om och ser att den andra katten nu övertagit filten. Gissningsvis var ljudet från att katterna slog till varandra.
Okej, gång två då. Håller nästan på att somna igen. Något som smäller till igen. Den här gången vänder jag mig om direkt, då ligger ena katten på filten och den andra stökar till på skrivbordet. Går på tangentbordet och är allmänt högljudd på något vänster.
Gång tre, då vaknar jag av att katten kräks utanför min dörr.
Det är så man kan bli vansinnig. Dessa busfrön! I natt ska jag tamejfan låsa ut dem om det ska väsnas sådant. Jag som försöker vara själv för att de ska slippa sova ensamma när mamma är borta.
Besynnerligt.

Nu blir det ett avsnitt Gossip Girl för att slappna av och skingra tankarna lite. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback