Tiden går..

Oj, vad tiden verkar gå snabbt för tillfället. Gick upp vid elva och nu är klockan redan halv två. Hoppsan hejsan.
Sitter och har på nordisk kombination i bakgrunden, tänkte ta och göra lite tyska innan tiden springer i väg helt och hållet.
Jag har suttit och gjort en liten pluggplanering för de närmsta dagarna. Om jag bara följer den ska jag nog klara av allt jag har framför mig, vilket är en del.
Dock är jag väldigt glad att vi fick godkänt på våra grupparbeten i Cost&Management och Organization Basics. Väldigt skönt må jag säga. Nu är det bara omtentorna kvar i och med att jag inte skrev de den första gången.
Men det ska gå så bra så. Som Bosse (Josefine) sa till mig: Du är ju Mia. Haha, tyckte det var så roligt sagt av henne. Vill jag så kan jag. Är väl ungefär så. =)

Det blev en ganska härligt och lugn kväll i går. Mamma och jag drack lite vin och tittade på Lets Dance, följt av en Bondrulle som gick på trean. Mamma avnjöt också något glas Baileys. Köpte en flaska åt henne när jag flög hem från London.

Fick mess för ett tag sen av honom =) I kväll blir det nog bio och en drink på Å efteråt. Blir det bio ska vi nog se
Valkyria. Vi fick ju biocheckar i julklapp av hans syster, dags att utnyttja dem =) Sen ryktas det om att vi ska köra lite Wii också, kan ha fått mig en utmaning på halsen. Måste ge honom en ordentligt match nu, bara att börja ladda alltså!

Nej, nu ska jag göra mig en kopp te och ta fram tyskaböckerna. Uppdaterar förmodligen senare!



Jag står i Emilys kök i London

Kommentarer
Postat av: Adeline

Lika fin som vanligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback