Back home

Nu är jag hemma igen och jag har ätit middag. Det gick i =)

Var väldigt trevligt hos mormor, vi har pratat om allt möjligt. Druckit te och haft allmänt trevligt. Var riktigt härligt faktiskt! Försöker vara hos henne ganska ofta, tror hon uppskattar det mycket. Det gör jag också för den delen.
När jag kom hem sprang min mamma runt som en yr höna och försöker få bort alla julsaker. Hon har jobbat natt hela helgen och inte orkat engagera sig i allt det här. Granen tog vi dock ner tidigare i veckan, tisdags om jag inte minns fel.

Nej, nu ska jag sluta lata mig framför datorn och ta mig igenom lite tyska inför fredagen. Uppdaterar senare =)

Kommentarer
Postat av: Emily

Har lamnat ett litet mail i din inkorg min skona!

2009-01-13 @ 16:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback