Drömmar

Jag blir inte klok på allt det här. Jag kan knappt sova och när jag sover drömmer jag om tåg och tänder i olika former. Jag köpte för många år sedan en bok som handlar om drömmar och vad de kan representera. Jag brukar slå upp saker när jag kommer i håg vad jag drömt. Det som jag slagit upp nu tycker jag stämmer in ganska bra på situationen såsom den är.

Jag är bara så slut. Jag kan inte äta ordentligt, inte sova ordentligt. Jag ser ut som ett spöke, bara en skugga av den jag är egentligen. Känns som om jag dör inombords och jag vet inte hur jag ska göra för att förhindra det. Jag är bara så frustrerad, för mina känslor bubblar som en flaska skakad champagne. Det är ofattbart hur mycket man kan känna för en annan människa, helt ofattbart. Han får mig att må så bra inombords, jag var så lycklig i onsdags kväll. Han fick mig att må så bra. Mitt hjärta blöder och hela min kropp skriker efter honom. Och det finns inget jag kan göra.

Mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback