Har tagit tid

Jag vet inte om jag är riktigt kry, men hur som haver. Jag tog tid på mig själv.
Ja, alltså hur lång tid det tar för mig från att jag stiger av tåget till att jag är innanför dörrarna på MDH. Jag gick i ganska rask takt, men jag kan gå snabbare också. Tog 17 minuter. Det är på håret att jag skulle hinna till tåget. Från att jag slutar tills att tåget går är det 20 minuter. Jag vet inte om jag ska chansa och gå ännu snabbare för att hinna med tåget. Jag är inte alls sugen på att sitta på skolan i 1½ timme. We'll see. Har inte bestämt mig än...

Sitter i biblioteket i skolan nu, har precis skrivit ut bokning från Ryan Airs sida. =) Ser verkligen fram emot att träffa Emily!

I dag har jag en bra dag måste jag säga. Det var ganska skönt att prata av sig lite i går med honom.

Ska kika om det var något mer jag behövde skriva ut när jag ändå sitter här. Ska strax gå upp och ha tyska =) Ska bli kul!
Hörs senare, om jag bestämmer mig för att försöka hinna med tåget, håll tummarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback