Kan inte skaka av mig..

Jag drömde något riktigt obehagligt i natt och jag kan inte riktigt skaka av mig den känslan. Vaknade tidigt i morse och var alldeles kallsvettig och utom mig. Lyckades somna om men drömmen fortsatte sedan tills klockan ringde. Kan berätta mer om det i kväll när jag kommit hem från Västerås.
Har sen onsdags lektion i dag, i tyska. Ska bli kul, gillar verkligen att lära mig tyska =) Börjar 17:15 och slutar 19:15. Får se om jag hinner springa till tåget som går 19:35. Annars får jag vänta till 21:35. Jag hoppas verkligen att jag hinner.

Har suttit och vänta hela eftermiddagen på att en kille från Tele2 skulle komma hit och kika på mitt internet. Har haft problem med det de senaste dagarna. Inga problem på dagarna, men sen när det gäller kvällarna. Då jävlar ska det krångla. Från helgen tills nu har det tagit minst en timme innan det liksom fått kontakt och jag kan surfa. I går tog det fyra timmar innan det fungerade.
Får se om han dyker upp, för han frågade extra om jag är hemma och jag sa att jag går härifrån vid 15-tiden. We'll see. Hoppas på att internet fungerar i kväll. Jag är bara lite fundersam över varför det tar sådan tid, men jag ska väl vara glad att det fungerar till slut i alla fall. =) Tänk vad handikappad man känner sig utan.. i går blev jag så sur bara för att jag hade behövt internet för att göra min tyska. Slå upp lite ord och sådär, därav att det blev sent pluggande. Men jag blev klar =)

Har precis ätit morotslåda, lite lätt "lunch" såhär innan jag ska till skolan. Jag ska nog stänga av datorn och plocka i hop mina saker. Uppdaterar senare! Hoppas onsdagen är kanon! =D


Det är bra Mia, var positiv. Var positiv och ta en dag i taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback