Kvack kvack!

Har haft så ont i magen hela kvällen =( Lite liknande som jag hade förra året att det bara hugger i magen. Så det har inte varit så mycket aktivitet i kväll. Försökt att ta det lugnt för att det inte ska göra mer ont =(
Innan det här var jag hos mormor och fikade, kollade att allting var bra med henne. Sen ringde killen från Tele2 som skulle kommit i onsdags. Han ringde förresten i onsdags när jag var på väg till bussen och sa att han hade blivit försenad. Jag sa att han kunde höra av sig på fredag, vilket han då gjorde. Så han var här och skruvade i väggen och bytte ett uttag. Nu skulle det fungera finemang tydligen. Jag är glad så länge det fungerar =)

I går däremot var jag väldigt aktiv. Tog som sagt ett tidigare tåg till Västerås, träffade honom och åt en tidig men liten lunch. Var bara skönt att träffas =) Sen var det skola och lektion i Microeconomics, verkade helt okay. Till synes mer uträkningar, vilket passar mig utmärkt =)
Blev mycket promenad i går. Först från tåget till honom, därifrån till skolan, sen från skolan till tåget. Från tåget hem, sen till ICA Stenby för att hämta min kurslitteratur, därifrån hem. Sen till Gabrielle och vi gick på en promenad tillsammans. Eller rättare sagt, vi gick till ICA i Nyfors och köpte en formfranska och tog oss till Vilsta där vi matade en massa ankor. Var så trevligt att höra: Kvack kvack i mångfald =) Framförallt var det trevligt att träffa Gabrielle =) Så härligt! Jag hoppas att vi ska hitta på något snart igen =)

Jag tittade på Lets Dance tidigare i kväll och hörde något som är så sant så. Att allt handlar om inställning. Det är så sant. Jag önskar att jag hade anammat det tidigare. Saker och ting börjar liksom smälta in och jag börjar förstå hur jag måste ändra inställning till livet i sig. Det här är verkligen en utmaning, men när jag har gett mig fan på något, då ska jag göra det också. Jag vill verkligen bättra mig, för min skull och för de runt mig. Inställning och att försöka vara positiv. Jag känner i bland att jag kanske blir underskattad men jag är rätt snabb av mig. Jag förstår saker kvickt och nu när jag är motiverad ökar det bara det hela. Jag ska verkligen klara det jag lovat mig själv.

Positiv! Allt handlar om din inställning till saker och ting! Men allt har sin tid och sitt pris. Men det är en dag i taget som gäller och jag hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback