Livspussel

Så fort det kniper till i magen på något sätt, så fort tankarna vill leda mig in i mörkret: En dag i taget! En dag i taget Mia! Påminner mig själv om det hela tiden!

Var kul att se Let's Dance i går, tycker att det är ganska roligt faktiskt. Med kommentarer från både mig och mamma var vi halvt dubbelvikta här från och till. Skrattade så in i norden!

Jag har sovit som en stock i natt, inte hört något, eller ja. Nu ljög jag. Jag hörde när katten började kräkas i mitt rum. Då reste jag mig snabbt upp och flashade henne med taklampan. Var vid halvtre tiden. Sen har jag sovit som en stock, inte hört SMS, ingenting. Var väldigt skönt att sova ut. Var helt slut efter gårdagen.
Ikväll blir det bio i alla fall. Jag och mamma ska se
Benjamin Buttons otroliga liv vid 19:30. Ser fram emot det! Tror mamma ser fram emot det här mer än jag. Hon har gått runt och pratat om att hon inte kan minnas sist hon var på bio, men att det var någongång när jag var liten och vi fortfarande gick och såg diverse Disney-filmer. Må hända att Ringaren i Notre Dame var den sista, men minns inte riktigt. Är VÄLDIGT många år sen i alla fall. Jag tror att jag var på bio sist när han och jag var och såg Jumper. Jag vet inte om vi var och såg någonting annat under året, men jag tror inte det.
Men hur som haver ska det bli väldigt kul att gå på bio =) Har dessutom hört att filmen ska vara bra, udda men bra. Vi får väl se vad man själv tycker, smaken är ju så olika.

Ha en fin kväll, för det ska jag ha! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback