Looking forward..

Åh, jag ser fram emot att träffa Emily! Hon gjorde verkligen min dag då jag läste hennes mail, blev så glad! =) Biljetten är bokad och det ska bli så kul! Jaha, nu undrar säkert någon vad jag ska göra?
Jo, jag ska åka till London och hälsa på en av mina närmsta vänner, Emily =) Åker den 29:e januari och kommer tillbaka den 2:a februari. Flyger från Västerås flygplats, aldrig åkt därifrån någongång men det ska nog gå så bra så. Det jag inte ser fram emot är flygresan, ingen höjdare för mig. Eller det är egentligen inte resan, utan mer när planet lyfter ändå till den punkten då planet är horisontellt. Sen är det lugnt, resan och landningen går hur smidigt som helst. Får se hur det här går för mig, får ta med något som jag kan krama sönder med händerna. Annars kommer det nog gå hur bra som helst =)

Mamma och jag var som sagt på stan tidigare i dag. Vi var på banken i nästan en timme, blev lite krångel med att betala den här räkningen till Finland. Men efter många om och men ordnade sig. Då vet man till nästa gång då det är en räkning a la Suomi. Sen gick vi runt och kikade i diverse butiker, mamma försökte hitta skor men gick på en nit. Vi var inne på MQ väldigt länge också, slutade med att jag köpte två tröjor och en klänning. Tröjorna är mer till våren, men de kommer bli bra sen när det blir lite varmare. Och klänningen, den var så bekväm. Det var lite impuls, men det gick an ändå. Kommer nog bli väldigt fäst vid den =)

Vi var hos mormor och åt varsin god semla, mums =) Sen har jag hållt på med tyska här. Försöker sammanställa en liten ordlista, blir kanon =) Har lektion på onsdag, kommer få vara i skolan rätt länge efteråt i och med att tåget inte går 20:35, utan jag måste vänta till 21:35. Men jag kan passa på att göra någon läxa då =)
I morgon är det lektion i macroeconomics, jag missade uppropet/lektionen i fredags eftersom jag hade tenta i tyska då. Förhoppningsvis kommer kursböckerna som jag beställde den här veckan. Har för mig att jag beställde de i torsdags, har jag tur kommer de på fredag. *hoppas hoppas*

På tal om beställning, jag beställde några bikinis i dag. Försökte redan i går men sidan fungerade inte riktigt som det skulle. Jag hade verkligen inte tur med tekniken i går. Först ville inte internet starta här, fick vänta i närmare en timme innan det behagade sig att fungera. Sen kunde jag inte beställa och sen slutade tangentbordet fungera på min laptop. När jag sedan skulle starta om den stängde den inte av sig men den var inte på. Stod "Du loggas ut" och ringen snurrade runt. Blev ursinnig. Till slut fick jag loss batteriet, den stängde av sig och när jag startade om den var allting bra igen. Kanske inte det mest intelligenta att dra ut batteriet, men jag fick panik när den bara var som den var. Nu verkar allt vara normalt igen. Skumt det där!

Nej, nu ska jag fortsätta med tyskan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback